sobota, 5 lutego 2022

2.) White trio



 Hej, hej! Tu Lps Sun! 

Jak widzicie po nazwie posta, pokaże wam moje „white trio” XD. Tak po prostu nazywam te petszopki. Będzie zdjęcie (obrobione bo czemu nie), i no. Już po prostu zacznę przedstawiać Wam moje ukochane oryginalne peczopki 2 gen. Ogółem mam ich 77 (w tym jeden pop i cztery unikaty), i będę je już przedstawiać. Jutro albo może jeszcze dziś, pokaże wam mojego popa-orga i unikaty, a narazie moje słynne white trio. Dobra, już nie przedłużam. 


         (Od lewej) Nugat, Clover i Zent

Do zobaczenia!

~Lps Sun

1 komentarz:

  1. Śliczne peczopkiiiii! Marzy mi się zwłaszcza dalmatyńczyk.

    OdpowiedzUsuń

5)ozdóbka

  Hej, hej! tu Lps Sun! Hejka! Chciała bym pokazać moją ozdóbkę którą zrobiłam! Tutaj jest zdjęcie. Jak wiecie, to jest Tęczowe Miasto Lps. ...